måndag 4 maj 2009

Testar min nya blogg

...jag testar att blogga här...
Bloggar fortfarande på nonne-68.bloggagratis.se men ska ev. byta.
Bara det att jag tycker att det verkar vara så mycket krångligare att fixa i den här...så vi får se hur allt blir.
Kom hem från mina föräldrar för en timme sedan och nu sitter jag här och lyssnar på när Timmy och Patricia planerar inför en tillställning under Norbergsdagarna.
Jari är snart hemma...och sen ska jag inte göra mycket resten av dagen.
Känner mig tröttare än tröttast men så kan det bli ibland.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Det är inte alls krångligt om jag kan så kan absolut Du också.
    Jag gillar Blogspot!
    Jag lägger in mej som följare hos dej ifall Du skulle fortsätta med den här Bloggen!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Va kul att du också provar. Jag kan lära dig allt jag vet ;)

    Kram

    SvaraRadera