torsdag 21 maj 2009

Dagens lilla utflykt!

...tog vägen förbi Borlänge och Kupolen...

Vanligtvis brukar jag vika av i Hedemora när jag åker upp till

syrran och barnen men i dag kände jag för en tur

förbi Kupolen.

Den vägen går ungefär lika snabbt eftersom de bor mot

Borlängehållet.

Här är lill-Tuvan redo för en kort shoppingtur som endast

resulterade i en blomma till syster

och en mjukglass som lill-Tuvan och jag delade på.


Här är radhuset som de bor i .


Lill-Tuvan var måttligt road av att sitta
i kusin Eriks knä...

Blev bjuden på god mat och fika och efter det åkte
jag och Madde en sväng till City gross där jag handlade
en massa nödvändigt ont - så som mat och blöjor.
Inhandlade oxå några nya tallrikar och soppskålar.
Så snygga!
Så nöjd!
Madde och syrran följde med och vinkade av oss när vi skulle åka hem.


Jobbigt att vara på resande fot en hel dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar