lördag 23 maj 2009

Ena stunden sol - andra stunden regn

...vädret är minst sagt varierande...
Ena stunden skiner solen och huden börjar svettas.
I nästa stund får man sätta på sig regnkläderna.
Jag har varit en tur till Jenny och company nere i Högfors.
Där grejade jag lite inför Jaris 40-årspresent...hemligt hemligt.
Fick oxå gott fika.
Tackar tackar.
Nu är jag hemma igen och jag har även lagt lill-Tuvan som
var jättetrött.
Jakob är med en kompis, Julia är vid andra datorn och Timmy
äter frukost (!).
Strax efter 4 i dag ska jag och Julia åka och titta på hennes
kommande födelsedagspresent - en kaninunge.
Solong för en stund.

1 kommentar:

  1. Frukost! på eftermiddagen, vissa har det bra.
    tack för trevligt sällskap :)
    William har blitt lite gladare nu som tur är.
    Ha en bra eftermiddag,kväll.
    Kram

    SvaraRadera