torsdag 7 maj 2009

Ny vagn!

...vi har blivit med "ny" vagn...
I dag kom lill-Tuvans nygamla röda Babytravel Jogger till Hagavägen.
Hade sån tur att jag fann en sådan på Blocket - i Tyresö av alla ställen.
Vilken tur att min kompis Ika med familj bor just i Tyresö och att de skulle hit lagom till denna helg - de kom nu ikväll.
I går försvann nämligen Crescent-vagnen (kombin) ur vår ägo - snyft...
Den har vi sålt vidare till ett par som ska få ett litet knyte i juli.
Tog en bild på vagnen men batteriet dog...ni får kika senare.

Apropå kvällen så var jag på BUN (möte) och det var det kortaste mötet jag har varit på...45 minuter senare var jag ute.
Därefter var vi på matlagningskurs och i dag lagade vi svensk chili con carne, vitkål/ananassallad och bärkräm.
Så gott...
Nu lär jag gå och blunda - klockan 8 i morgon bitti rullar vi till Ullared.
Go´natt!

2 kommentarer:

  1. Jag har en babytravel jogger och är supernöjd, så jag tycker du har gjort ett bra val :-)

    SvaraRadera
  2. hej!
    antar att det min syster Maria som kommenterat ovanför och håller med henne att den är bra.
    har inte haft en egen men kört hennes flera gånger och den är såå smidig.
    Ha en bra tripp till ullared.!
    Kram Pernilla

    SvaraRadera