tisdag 26 maj 2009

Hänt en vanlig tisdag...

...vaknade klockan 7 i morse och var pigg...
Strax efter 9 parkerade jag bilen utanför Öppis.
Timmy gick till bussen och jag och lill-Tuvan gick upp till säsongens sista
Öppis inomhus.
Lagom med folk och små trevliga pratstunder.
Efteråt åkte jag och Jenny + våra små upp till storkiosken
och köpte en var sin sallad som vi sedan
åt här hemma.
Lill-Tuvan sov i en och en halv timme och Ebba
lekte i sin ensamhet.
Därefter åkte Jenny och Ebba för att hämta William
på förskolan.
Jag och lill-Tuvan mötte sedan upp dem vid
kiosken där vi åt efterrätt - d.v.s. glass.
Jag och lill-Tuvan tog sedan en tur över till ÖB
där vi handlade "barnstopp" till våra köksdörrar samt
hönsnät till kaninburen som Jari ska bygga.
Hann vara hemma en stund innan det var dags för
mig att åka till Lagunen och noppra brynen...aj...aj...det gjorde ont!
Väl hemma nattade jag lill-Tuvan medan Jari grillade
hamburgare som stod på kvällens meny.
Nu är det snart natti natti...ses i morgon igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar