fredag 29 maj 2009

En lånad liten lista

...denna lista har jag funnit i två bloggar som jag brukar läsa...
Nu har jag "lånat" den hit...
Liten lista

Om du skulle vinna många miljoner på lotto, vad skulle du köpa?
Ett stort fint drömhus, resa jorden runt och dela med mig till
släkt och vänner.
Har någon någonsin kallat dig lat?
Det tror jag säkert att någon har :-)
Vilken svordom använder du mest?
Shit (tror jag)
Tittade du på tecknat när du var liten?
Typ på julafton - Kalle Anka...fanns väl inte så mycket
tecknat när jag var liten.
Hur många syskon har du?
En lillasyster
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Har en tatuering men det räcker.
Vad har du för väder just nu?
Så soligt, så varmt, so nice!
Vad åt du till middag och lunch senast?
Gårdagens middag åt vi på Dramaten - Black & White.
Lunch har jag nyss ätit och det blev melon och kalkonbröst och
en macka därtill.
Kan du vissla?
Knappt...
Vilken film kan du alla replikerna till?
Kommer inte på någon...
Hur många stolar står kring ditt köksbord?
5 st och sen en eller två barnstolar beroende på antal
små här hemma.
Har du en stationär dator eller en bärbar?
Vi har två bärbara och två stationära här hemma.
Vilket var ditt favoritämne i skolan?
Idrott, tror jag.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Lugn...det finns de som har det sämre.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Inte alls...
Om du var född av motsatt kön, vad skulle du vilja heta?
Kalle kanske...
Har du åkt moped någon gång?
Både kört och suttit bakom. Konstaterat att jag inte kan köra moppe...
Vad lyssnar du på nu ?
Den ljuvliga tystnaden (lill-Tuvan sover).

1 kommentar:

  1. Du ville heta Per ..August när du var liten

    SvaraRadera