måndag 25 maj 2009

Förmiddagens utflykt!

...Efter en rätt krävande natt med en orolig lill-Tuva kom vi
iallafall iväg till Virsbo strax efter halv 9 i morse.
Trött mamma och pigg dotter (hur hon nu kunde vara det).
Jag har träffat mina blivande elever som börjar i ettan
i höst.
Hann prata några minuter med var och en av de 16.
Var även med dem till matsalen och åt.
Lill-Tuvan hann även med att fylla blöjan (mer än) till bredden
mitt under en av pratstunderna.
Träffade mina jobbarkompisar oxå...treeeevligt!
Efter detta besök känns det ännu mer verkligt
att jag faktiskt ska börja jobba i höst.
Den 24 augusti kl 8.10 möter jag barnen igen men då
har jag redan hunnit jobba i en vecka.
Nu är vi hemma igen och väntar på att lill-Tuvan ska bli
lite trött...hon har endast sovit en kvart i bilen...borde
behöva sova lite mer.
Syns.

1 kommentar: