lördag 16 maj 2009

Lördagsmorgon på Hagavägen

...ja, var det lördag morgon och solen lyser med sin frånvaro.

I allfall ute...

Här inne skiner solen från alla ansikten.

Lille A ska precis få sin morgongröt = typ en vuxenportion

med havregrynsgröt!

Lill-Tuvan som vaknade redan klockan halv 7 i morse, lyckades somna om
och sov sen till 8.
Då var det lagom att gå upp tyckte vi andra.
Nu leker hon i väntan på att lille A ska bli klar.


...efter frukosten ska jag baka focaccia och sen är det inte
mycket mer inplanerat faktiskt.
Skönt med en sån lördag någon gång.

1 kommentar:

  1. Vill du veta nåt kul?


    Jag har också rabarber här hemma tydligen??? Långt upp längst bak på gården hittade jag en planta. Jag kan inte fatta att jag inte sett det förut, haha. Vilket j-vla blindstyre man är.
    Trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera