fredag 29 maj 2009

I morgon är det semesterdags!

...detta blir sista inlägget innan vi åker iväg på 8 dagars semester...
När vårt fikabesök lämnat huset åkte jag på storshopping.
Timmy lär ha något att stoppa i munnen när vi är borta.
Blev mycket halvfabrikat...det passar när kocken är borta :-)
Väl hemma grillade vi fläskfilé som vi åt med
diverse goda tillbehör.
Därefter har det packats och det är inte lite som ska
ner i väskorna när man reser med en lill-Tuva.
Lika bra att gardera sig med en del barnmatsburkar även
om hon säkert kan äta lite med oss emellanåt.
Nyss duschat och det är dags att gå och sova.
I morgon klockan 9 rullar bilen mot Arlanda.
Hemma igen nästa söndag.
Kanhända finner jag en dator så att jag kan berätta
var vi befinner oss...kanske någon som är nyfiken?
Ha en bra vecka - det tänker jag/vi ha!

5 kommentarer:

  1. Ha en trevlig resa

    SvaraRadera
  2. Åh,jag är supernyfiken!

    Hoppas iaf att ni har det så skönt!

    Kram

    SvaraRadera
  3. hoppas ni får en trevlig resa och grattis till 40-åringen

    SvaraRadera