tisdag 9 juni 2009

Vår lilla sjusovare

...lill-Tuvan har tagit en ordentligt sovmorgon - IGEN...
Klockan har slagit 9 och hon sover så skönt medan jag har varit
uppe i en timme redan.
Nu har hon "sovit över nattmålen" i mer än en vecka.
Känns lyxigt.
Hoppas det håller i sig.
I dag blir det ev. ett besök uppe i Karlberg på Öppis...men
det beror helt på vädret.
Utomhus i spöregn - Nej tack!
Halv 5 i eftermiddag ska jag till tandläkaren.
Känns bra att få gå dit och "göra rent" i munnen faktiskt.
När jag var yngre avskydde jag att gå dit...nu kan jag tycka
att det nästan är avkoppling.
Fast jag lär kanske ha lill-Tuvan med och då kanske
det inte blir fråga om avkoppling.
Får sätta henne i vagnen så sitter hon stilla i allafall.
Jari ska nämligen bort med jobbet på em och kvällen,
men lill-Tuvan har ju en bror här hemma oxå...om han är frisk
nog att orka.
I kväll kommer ett inlägg om vår resa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar