fredag 19 juni 2009

Midsommarafton 2009

...nu kan vi snart lägga midsommarafton 2009 bakom oss...

Vi har haft en bra dag och till och med vädret har varit

helt okej, även om vi mest varit inomhus.

Timmy kom hem strax före klockan ett och han har

haft en himla matlust hela dagen - vilket känns skönt.

Strax efter halv 4 hämtade Jari mina föräldrar i Fagersta.

Krångel med deras bil.

Vi åt och fikade.

Gjorde bland annat en kall räk- och laxpaj som var jättegod.

I morse fixade jag även en marängtårta med jordgubbar.
Inte helt fel!

Tre av oss (inte jag) kunde inte slita sig från fotbollsmatchen
som visades.

Lill-Tuvan har haft många famnar att välja på i kväll
men min famn var förhoppingsvis den bästa :-)


Sitter nu här med ett glas rött och ska snart gå och hålla
övriga sällskap.
Mina föräldrar lånade Colten hem till Fagersta.
Ha en fortsatt bra kväll.


2 kommentarer:

  1. Men så skönt att Timmy kommit hem!
    Jaa jag blev verkligen sugen på den kalla pajen........kan man få receptet?
    Tårtan ser god ut!
    Nej nu blir jag hungrig och klockan är snart 24.00 och då ska man ju inte äta.
    Fin bild på dej och lilla dottern.
    Ha en fortsatt trevlig helg!
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Skönt att Timmy är hemma igen. Mmmm vilka godsaker ni ätit.
    Ha en bra midsommardag. Många kramar!!!

    SvaraRadera