onsdag 24 juni 2009

På gång i dag...

...tog oss sovmorgon idag igen...
Efter frukost och fixande av dagens lunch - pastasallad samt
läsning av Fagersta Posten sitter jag nu
här och inväntar mitt besök för dagen.
I dag kommer nämligen Sofia och Melina från Säter.
Jag och Sofia läste till lärare samtidigt och så
fick vi barn nummer 2, alltså Lill-Tuvan och Melina
nästan samtidigt.
Sist vi träffades var i December så det har hänt en
del i tjejernas utveckling sedan dess.
Spännande.
Senare på eftermiddagen ska jag åka över till Fagersta
och göra ett par ärenden.
Timmy ska till Västerås med sin pappa senare i dag.
De övriga två barnen ska förhoppningsvis vara med kompisar.
Hörs senare.

1 kommentar:

  1. Vi saknar er med.
    Hoppas jag blir bättre snart. Är jag pigg imorgon ska jag träffa Bea men vi får se.
    Kram

    SvaraRadera