lördag 20 juni 2009

Nu är det kväller igen

...midsommardagskvällen är här och vi har precis ätit pizza...
Vårt kylskåp är fullt av rester från gårdagens buffé
men vi "blundade när vi kikade in i kylen" och gick
och köpte oss lite pizza istället.
Ibland är det inte så bra att man nästan bor granne med
en pizzeria :-)
Resterna i kylen får bli lunch i morgon.
Har varit och hälsat på familjen Andersson/Bengtsson på eftermiddagen.
Skönt att komma utanför 50-skyltarna ibland.
I kväll är det parken - nostalgi - men vi stannar hemma.
Har ju några barn att ansvara för och så är det
Norbergsdagarna framöver...så vi satsar på att gå ut en
sväng då i stället.
Nu ska jag gå och hänga tvätt och sen blir det tv:n med
sambon när han kommit upp från nattningen av lill-Tuvan.
Ha en bra kväll - det tänker jag ha.

2 kommentarer:

  1. O här blev det kebabrulle - inhandlad i Fagersta efter doktors besök med den lille..

    SvaraRadera
  2. Halloj ! Jag förstår Er...Buddy´s gör mycket god pizza. Vi bor oxå granne med en & jag älskar deras oxfile/bearnésåspizza. Men nu måste det bli slut på det...om du kollar min nya Facebookbild,så ser du att dubbelhakan har kommit fram. Inte så bra !!

    SvaraRadera