torsdag 11 juni 2009

Torsdag = lasarettsbesök i Västerås

...om en timme rullar bilen mot Västerås och lasarettet där...




Klockan ett är det tänkt att Timmy ska in på operation


för att ta bort de hemska halsmandlarna.


Jag och lill-Tuvan lär fördriva tiden ute på Hälla.


Kan vara rätt så trevligt det med.


Förhoppningsvis blir vi inte alltför sena hem, men det beror


ju på när Timmy är färdig på uppvaket.




Här sitter Timmy och lillsyrran och myser:


Hade en jättehärlig kväll med tjejerna när vi var och åt


tacos i går.


Fem timmar tillbringade vi på Port Arthur!


Vi ska fortsätta ses och den 15 augusti är det dags för en


ny träff här hemma.


Kul. kul.




Nej nu ska jag få i mig lite frulle...Timmy lär få titta på för


han är fastande sen i natt.




Solong.

2 kommentarer:

  1. Stackars Timmy, hoppas det går bra idag.
    Ha det bra, shoppa lite för mig å.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Får han åka hem samma dag. Det fick inte jag göra, jag var kvar i minst 3-4dag.

    Hoppas att allt går bra. Sen slipper han nog alla infektioner.

    Kram Affi

    SvaraRadera