måndag 8 juni 2009

Måndag

...måndagen är här och vi blev kvar hemma i dag...
Lill-Tuvan är inte alltför kry och min store son är absolut inte alls
frisk så det kändes helt fel att dra iväg till Virsbo i förmiddags.
Hälsan lär gå först!
Ringde Anita på jobbet i morse och därefter ringde jag och
sa ifrån fullmäktige i kväll.
Bokade en "telefontid" hos läkarmottagningen.
Pratat med Timmys lärare.
Klockan ett ska jag ringa öron-näsa-hals i Västerås
och höra efter vad som gäller inför Timmys
planerade operation (halsmandlar väck) på torsdag.
Kanhända kan man inte ta bort halsmandlarna
då han är så förkyld....???
En tur upp till Karlberg och Öppis tänkte vi ev. hinna med.
Är utomhus så då kan lill-Tuvan få vara lite rosslig...
Kvart över 2 har vi en tid på läkarstationen för lill-Tuvan
så de får lyssna på hennes rosslande...
I kväll ska vi hämta hem Julias kanin...
Mycket nu...
Senare ikväll tänkte jag börja skriva och lägga in bilder
från kryssningen.
I kväll skriver jag och berättar om förra helgen samt måndagen...
Sedan skriver jag lite varje dag...så det inte blir
ett enda mastodont-inlägg.
Ses senare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar