torsdag 18 juni 2009

Otursdag

...regnet öser ner och problemen avlöser varandra...
Jag tror att jag drar täcket över huvudet resten av den här dagen.
Timmy är som jag tidigare skrev kvar på lasarettet och
eftersom han var trötter i dag och behövde vila,
åkte jag aldrig dit.
Saaben har varit inne hos bildoktorn och de har kollat
AC:n som inte fungerar...skulle bli kostsamt så vi
får se hur vi gör.
Mina föräldrar höll på att bli kvar i Falun då det blev
något fel på tändningslåset på deras bil
när de var på väg hit ner.
Tur i oturen så kom de iväg till slut.
Vi har nyss käkat tacos och nu går vi i väntans tider
på att mina föräldar stannar till på vägen
hem till Fagersta.
I morgon är det midsommarafton och det blir
nog en lugn tillställning här hemma.
Ses i morgon igen.

2 kommentarer:

  1. Ja du gumman vissa dagar är det inte kul.
    Hoppas det blir en bättre dag imorgon.
    Bamsekramar till dig :)
    Glad midsommar!

    SvaraRadera
  2. Det var ingen bra dag.....
    Hoppas Timmy får komma hem snart, verkligen jobbigt han fick efter operationen.
    Har tittat på fina bilder på din blogg ni verkar haft en mysig picknick...
    Bra bild när J jagar W ;)
    Jag önskar er en Trevlig Midsommar!
    Kram!

    SvaraRadera