torsdag 18 juni 2009

Uppdatering - Timmy

...Timmy är fortfarande kvar i Västerås och här sitter en orolig mamma...
Efter att jag, Julia och lill-Tuvan varit ner på byn
i några ärenden ringde jag till sist upp
barnavdelningen i Västerås eftersom jag inte hört något
från Timmy.
Han hade börjat blöda igen under natten men
nu var det stoppat igen.
Alldeles nyss ringde han och berättade att han
måste vara kvar till i morgon först och främst
för blodvärdet är så dåligt.
Stackars lilla "stora" Timmy!
När Jari kommer hem från jobbet ska jag
ta och åka och hälsa på honom i Västerås.
Han vill att jag ska komma.
Fortsättning följer...

2 kommentarer:

  1. Vad är det för klåpare som har gjort operationen? Jag åkte ju in med ambulans till Västerås mars -06 & har aldrig blivit så illa bemött som där.. Hoppas han får komma hem snart ! Själv har jag mått pyton sista dagarna,men vi får väl försöka ha en Glad Midsommar ändå,eller hur?!? KRAM

    SvaraRadera
  2. Stackarn! Men det är ialafall bra att dem har honom kvar.
    Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera