söndag 21 juni 2009

Poolen är fylld

...poolen är nu fylld med vatten...

Ännu är det inte mer än runt 14 grader i poolen.

Alldeles för kallt för att jag ens skulle doppa tårna i vattnet.

I förmiddags hade vi besök av våra vänner från Tyresö

och Hanna var inte sen att hoppa i det iskalla vattnet.

Strax efteråt hoppade Jakob i men det blev bara
ett snabbt dopp sen ville han inte bada mer (förstår honom).
Hanna däremot - hon hoppade nog i fem gånger till.


Förutom Tyresö-gänget så har mina föräldrar varit här och fikat.
Tur jag slängde ihop en stor jordgubbstårta i morse igen.
Snart dags för kvällsmat - grillat.
I morgon ska jag och Julia till Västerås.
Ska förhoppningsvis få min hörapparat då.
Mina föräldrar är barnvakt...får hoppas det går bra.
Ses.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar