måndag 28 september 2009

Stolt mor

...man kan inte annat än att vara stolt över sina barn...
Ni som har hunnit läst Fagersta Posten i dag kanske förstår vad jag menar.
Carola som skriver på Nära och Kära-sidan har verkligen
fått till en riktigt bra artikel om min blivande 18-åring.
Förutom att gå runt att vara en stolt mor har jag jobbat,
handlat mat, lagat middag, bakat en rulltårta och nu borde jag
vara i garaget och plocka bland de13 kartonger med
varor från Perfect Home som kommit i dag.
Men jag sitter här vid datorn en stund istället.
Om en liten stund hämtar Jenny mig och vi ska
på Aloe Vera-party...spännande att se vad det är för något.
I morgon fyller mitt stora barn 18 år.
Tänka sig!

4 kommentarer:

  1. Hej Yvonne!
    Läste FP i morse o satt faktiskt o fick lite tårar i ögonen! Verkligen en fin grabb du har.

    Kram Affi

    SvaraRadera
  2. Jag ser fram emot att komma på Aloe vera party hos dej! Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Du kanske kan göra en länk så alla kan läsa....
    Man måste ju vara prenumerat på tidningen för att få läsa..... dumt :-/

    SvaraRadera