tisdag 15 september 2009

Fritid - vad är det?

...för tillfället känns det som om jag vigt mitt liv åt jobbet...
Många långa dagar gör att både kropp och huvud känns tunga.
I morgon är ännu en lång dag.
Lill-Tuvan undrar väl snart vem mamma är.....
Ja, ja - nästa vecka ser lugnare ut.
Jag är mitt i alla välkomstsamtal och då går mycket tid åt
till förberedelser och själva samtalet.
När de andra har sina utvecklingssamtal senare i höst - då har jag mitt gjort.
Nattat lillgumman har jag iallafall gjort och det är min lilla mysstund
med henne det.
Timmy har varit på TBC-info på Brinellskolan idag.
Någon i elevernas närhet har fått just TBC så nu
ska Timmy och övriga undersökas på måndag.
Fortsättning följer...vi får väl bara hoppas att han (och vi) klarar oss.
Nu är det umgänge med resten av folket här hemma som gäller.
God natt

1 kommentar: