torsdag 10 september 2009

Norberg-Virsbo-Västerås-Norberg

...halv 7 åkte jag hemifrån i morse - 11 timmar senare var jag hemma igen...
Haft en fin-fin dag på jobbet.
Efter det åkte jag till Västerås...på vägen dit gjorde jag "lång näsa" till
polisen som stod med kameran i högsta hugg.
Själv åkte jag i lagliga 90...tack vare en bilist som blinkade med lysena.
Kom fram till lasarettet i tid - var där pga min hörapparat.
Åkte sen ut till Hälla och köpte fler dörrlås...nu har lill-Tuvan
nämligen upptäckt ännu fler dörrar.
Passade även på att köpa present till William som fyller 4 år på lördag.
Nu ska lillgumman läggas och sen ska jag försöka hinna
med att umgås med sambon och Timmy.

2 kommentarer:

  1. hej!
    såg dig i västerås idag, på kappahl när vi var på väg därifrån.
    vi såg oxå polisen, tur mamma körde. ;-)'de vinkade in bilen framför oss. he he he
    kram

    SvaraRadera
  2. mm fanns mycket fint på kappahl, blev ett par nya jeans och nya underkläder, 2 behåar och lite trosor,för en gång skull handlade jag bara till mig, annars blir det ju oftast till barnen, ja det blev ju barnkläder fast till syrrans M som fyllt 1 år.
    Ja skönt att slippa åka ofta till falun, är imponerad av de som fixar att åka flera dagar i veckan. tyckte det räckte bra med 3 dagar.
    ha en bra helg

    kramar

    SvaraRadera