torsdag 3 september 2009

Oj oj oj - vad trött man blir!

...tänk vad trött man blir på människor som utgår från att allt
de själva säger och gör är det rätta - och så är det så fel så fel...
Brukar inte klaga och gnälla i bloggen men jag i dag bara
måste jag...och jag hoppas att Du känner igen dig om du läser bloggen.
Don´t like...
Nog om detta.
Lill--Tuvan är fortfarande lite febrig men nu
när hon ska i säng då har hon helt plötsligt kommit igång att leka.
Hade henne bredvid mig hela natten så det var både
varmt och trångt...men lite mysigt oxå :-)
Inväntar mitt stora barn - where are you???
Vi har redan käkat fajitas medan hans mat står och väntar.
Ha en bra kväll...

2 kommentarer:

  1. Hej på dig !! Har uppdaterat mig på bloggen.. Hälsade på lilla Jennifer i onsdags,hon blev ju ett ½-år precis & ingen tandsing där ännu.
    Ha en Skööön helg ! KRAM från 08:an

    SvaraRadera