fredag 18 september 2009

Fredagsmys

...lugn och skön fredagskväll - kan det bli mycket bättre...
Tänka sig att fredagen äntligen är här!
När jag kom hem från jobbet gjorde både jag och Jari
lill-Tuvan sällskap när hon sov efter lunchen.
Det är fredagskvalitét det!!!!
Sedan åkte jag, Jari och lill-Tuvan till Avesta och uträttade några ärenden.
Väl hemma igen så var lille A, Ulrika och Timmy här.
Vi har käkat thaimat och nu sover båda de små barnen.
Lär nog inte bli någon lång fredagskväll för vår del heller
då de så säkerligen slår upp sina ögonen tidigt i morgon bitti.
I morgon ska Jari greja i källaren och jag och lill-Tuvan ska
roa oss lite på egen hand.
Ha en trevlig fredag kväll...

1 kommentar:

  1. *** TREVLIG WEEKEND ***
    Hoppas vi ses inom snar framtid ! KRAM från mig

    SvaraRadera