onsdag 23 september 2009

Friidrottsdag

...i dag har vi haft friidrottsdag i skolan...
Hade en härlig förmiddag ute i det mysiga höstvädret.
Barnen i år 1-5 hoppade längd, höjd, sprang och kastade boll.
Jag hade hand om bollkastningen.
Mätt sisådär 200 kast...
Efter en härlig utestund var det dags att tillbringa
eftermiddagen inomhus - välkomstsamtal.
Jari och lill-Tuvan kom förbi och vi åkte och hälsade
på Anita en timme.
Därefter åkte jag tillbaka till skolan för ännu ett par samtal
och Jari och lillgumman åkte vidare till Västerås
för att köpa klinkers.
Förresten har jag hämtat ut en spikmatta på posten idag.
Undrar just hur det ska bli att ligga på den??????
Ska prova redan ikväll.
Hörs

2 kommentarer:

  1. Spikmattan vill vi definitivt höra mer om! Jag är intresserad men man har ju hört både negativt och positivt så nu vill jag veta vad DU tycker. Kram Anna-panna

    SvaraRadera
  2. Hej. Det var ett sant nöje att få vara med på idrottsdagen och se hur alla barnen kämpade och peppade varandra=) Det gjorde ni bra!!
    Mvh.katja

    SvaraRadera