onsdag 12 augusti 2009

Trevligt långväga besök

...i dag har Cissi, Julian och Sophie varit här och hälsat på...

De är här på ett två veckors Sverigebesök.

Vanligtvis bor de i Holland.

Cissis sambo och barnens pappa M var kvar därhemma och arbetade.

Första gången jag träffade Cissi var när hon var i ca 13-årsåldern och

jag ägde en närbutik här i byn.

Hon frågade mig efter extrajobb, vilket hon oxå fick, och på det

viset lärde vi känna varandra.

När Timmy var liten var hon barnvakt flera gånger.

Efter några år mötte hon kärleken - M - en holländare.

Nu har hon bott därborta i 12 år men återvänder

hit till Sverige lite då och då för att träffa släkt och vänner.

Här är hon - min vän Cissi:

Barnen testade vår pool.

Julian:

Sophie:


Fika är ett måste - och så oxå i dag.

Så kul att ses, för nu var det läänge sen sist.
Tack Cissi och barnen för en härlig eftermiddag!




1 kommentar:

  1. Tack själva! Det var så kul att ses igen! Jag lovar jag hör av mig igen nästa gång. KRAM

    SvaraRadera