måndag 17 augusti 2009

Första arbetsdagen

...i dag var man tillbaka på arbetet igen - första arbetsdagen sen juni 2008...
Lill-Tuvan vaknade strax före halv 7 i morse och jag gick upp
en kvart senare.
Tog inte så lång tid innan Jari och lill-Tuvan gjorde mig sällskap
i köket.
Blev ingen sovmorgon för Jari denna första föräldralediga dag.
Kanske bättre tur i morgon.
Kul att träffa alla jobbarkompisar.
Några nya ansikten hade tillkommit i personalstyrkan.
Den här veckan är det planeringsvecka och idag
färdigställde jag schemat och en massa andra praktiska ting.
Var hemma igen runt kvart över 4.
Mor och far har varit här och ätit grillat med oss.
I morgon åker de norrut igen.
Trist.
Har även hunnit med att gosa med älsklingstjejen här hemma.
Dessutom har jag prickat av alla varor som kom
från Perfect Home i dag.
Nu ska jag umgås med resten av gänget här hemma...lill-Tuvan ska
snart läggas.
Ses.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar