tisdag 25 augusti 2009

Gjort en vanlig tisdag

...i dag har både jag och lill-Tuvan besökt sjukvården...

Jari och lill-Tuvan var ner till BVC i eftermiddags på försenad

ett-årskontroll (i dag 13 mån och 9 dagar).

Hon har vuxit rejält vår lilla tjej.

Vikt: 11600 g

Längd: 81 cm

Själv var jag på min första mammografi.

Förra året när jag fyllde 40 och fick kallelsen

så ammade jag och då lär man vänta minst 3 månader

innan man bör göra undersökningen.

Nu blev det äntligen gjort.

Tog 20 minuter från parkeringen till undersökningen

och tillbaka i bilen igen.

Snabba bud - och billig livförsäkring.

Gjorde inte ens ont...

Hann även med ett fika/pratbesök hemma hos Katta H i Västerås.

Hon och Peter bodde så fint i Jakobsbergsområdet.

Innan jag åkte hemåt var jag ut till Hälla och gjorde några små inköp.

Nu är det sen middag på G - ugnspannkaka.



1 kommentar:

  1. Hej ! Jag har ju varit på det 2 ggr & jag tyckte det gjorde skitont. Fick bita ihop båda gångerna för att inte skrika rakt ut. Men som sagt,det är ju nödvändigt. Kul att du blev glad för mitt lilla kort !!

    SvaraRadera