söndag 23 augusti 2009

Faster och lille A

...det händer många roliga episoder när vi har två små här hemma...

Här kan man lätt tro att faster lill-Tuvan och lille A dansar...

Här har dansen gått över till en brottningsmatch.


Brottningsmatchen gällde vem som skulle få sitta på bilen.
Lill-Tuvan vann (den här gången)!

Glad liten tjej och lite mindre glad kille.

Tur att det går fort över...finns ju fler leksaker.
Här är lille A lycklig igen - med sin traktor.

Nu ligger lillgumman och sover och jag antar att lille A
oxå ligger i sin säng hemma hos sin mamma.
Jag har haft Perfect Home-party i Fagersta i kväll.
Så kul.
Tack R och J för att jag fick gästa er med mina grejer.
Nu ska beställningen göras och sen blir det nog sova.
Blir en tidig resa till Virsbo i morgon.



2 kommentarer:

  1. Va roliga dem är.
    Jag har också suttit och gjort beställningar å nu blir det natti natt!!
    Ha det så bra på jobbet imorgon.
    Kram

    SvaraRadera
  2. hoppas du får en bra dag på jobbet, och att du får nsälla goa elever idag.
    Kram

    SvaraRadera