söndag 2 augusti 2009

Sanningens ord :-)

...i dag bär lill-Tuvan en t-shirt med sanningens ord :-)...



I eftermiddags fixade jag tvättstugan som nu
är oigenkänlig.
Jari säger att det ekar därinne och det säger väl något om
hur mycket som är bortplockat.
Jari har varit duktig och klippt gräset och även
gjort vår gång in till huset lite bredare, d.v.s. tagit bort en del gräs
mellan plattorna.
Jag har även hunnit varit iväg på ett Perfect Home-party
Tack J för att jag fick äran att komma hem till dig!
Nu är det sen middag som gäller...vi är dödshungriga.
Ses i morgon igen.


2 kommentarer:

  1. Ja det gäller att sätta på barnen såna tröjor innan de hunnit lära sig läsa.
    Men jag tycker den passar väldigt bra för Du e också söt ;)
    Så mycket Du hunnit var får Du all energi från?
    Jag skulle behöva lite bara lite av Din energi.
    Ha en fin kväll!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tjusig tröja :-)

    Kram på er

    SvaraRadera