måndag 13 juli 2009

Måndag

...måndagen den 13 juli 2009 är snart ett minne blott...
Vaknade så sent som halv 10 i morse...faktiskt sov lill-Tuvan oxå så länge.
Duktig tjej.
Repris i morgon tack!
Själv somnade jag sent då jag hostade så jag höll på att gå åt.
Somnade till sist inne i lill-Tuvans rum, där jag kunde hosta "utan publik".
I förmiddags tog jag reda på tvätt och lite annat måstegöra här hemma.
Senare på dagen hade jag förmånen att få åka till
Högfors och gästa mina vänner där.
Trevligt...trevligt.
Jag, Jari och lill-Tuvan var sedan till Konsum och storhandlade.
Kvällen har bestått av bakning.
Bor ju en liten tjej här i huset som fyller 1 år på torsdag.
Lite fika lär man ju kunna bjuda på.
Nu är det snart tack och godnatt.
Tyvärr lyser bilderna med sin frånvaro - kameran blev visst
kvar i Högfors.

2 kommentarer:

  1. tack, behöver nog alla tummar jag kan få. :-)
    skönt när barnen sover länge, här hemma fick jag väcka lille Elias halv elva idag, visserligen somnade de sent men man blir lite förvånad.
    Tänk att hon fyller 1 år, tyckr inte det var länge sen du fick hemma.
    Ha en bra kväll!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack själv :)
    Det gick bra hos Ramona, har fått en massa nummer som jag ska ringa imorgon mm.
    Spännande.
    Kram

    SvaraRadera