lördag 25 juli 2009

Here I am - again!

...har nyss fått i mig lite korv och mos - första varma maten på flera dagar...
Efter ännu en tuff natt med halsen helt igensvälld bestämde vi
oss för att åka till akuten i Avesta.
De gjorde ungefär samma undersökning som jag gjort tidigare
och skillnaden nu var att sänkan höjts rejält.
Jag fick penicillin som vi var och hämtade ut på apoteket i Avesta
innan vi åkte hem.
Både jag och Jari har försökt att vila lite när lill-Tuvan sov.
För övrigt har Jari oxå ont i halsen...men ena stunden känner
han sig mycket bättre för att i nästa stund ha ont igen.
Lill-Tuvan har vi skjutsat till lille A.
Både hans mamma och Timmy tyckte det var roligt om
hon kom dit en stund - så kunde vi vila lite.
Snällt.
Vi har bestämt oss för att åka på vår lilla semester i morgon.
Vi tar det som det kommer.
Bil ner till Göteborg i morgon och sen får vi se.
Nu ska jag sätta mig i fåtöljen en stund innan vi lär packa.

2 kommentarer:

  1. vad skönt att du är på benen igen.
    Ja det ska bli skönt att komma hemifrån även om det blir kort.
    Man behöver det för att koppla av helt tror jag.
    Så mycket måsten hemme.
    Ha en trevlig tripp ni med och så hoppas jag ni snart är pigga både du och jari.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får en trevlig semester trots sjukdom. Kör försiktigt.
    Många kramar!

    SvaraRadera