lördag 4 juli 2009

Inköp av elektronik

...natten har varit bra och "huset sov" till kvart över 7 i morse...

Här är en nyuppstigen liten kille.

Efter frukost åkte jag och Jari till Fagersta och hämtade hem

vår förr "sjuka" men nu "friska" bil.

Timmy roade barnen här hemma.

Därefter var vi hem och hämtade lill-Tuvan.

Hon har börjat greja så roligt med ryggen...se själva...

Vårt mål var Elgiganten.

Vårt första köp var egentligen en bonus...

Vi köpte oss nämligen en Gps.

Men det var en tvättmaskin vi var ute efter och en sån
följde oxå med oss hem.
Nu ska vi ställa den bredvid kompisen nere i tvättstugan.
Där står nämligen en torktumlare av samma märke...Electrolux
och väntar.
Mina starka grabbar här hemma:


Just nu håller Jari på att montera maskinen
så nu måste jag snart provtvätta.
Se så fin (och bra hoppas jag) den är:

1 kommentar:

  1. Så rolig stil LillTuvan, har skrattar gott men hon e så söt lilla gumman.
    Tänk så roligt med lite nya "grejer" tvättmaskinen ser fin ut kul att testa när det är nytt:)
    Säger eran GPS -klart höger! det gör Mannens.
    Det är Jag som är GPS när vi är ute och åker.
    Ha en bra Lördag!
    Kram!

    SvaraRadera