fredag 17 juli 2009

Kioskjobb

...nu har jag jobbat färdigt för i dag...
Helt okej att jobba en dag i kiosken och roligast är nog
att träffa alla kunder.
Har slevat en hel del glass men det går oxå bra när
man inte behöver göra det varje dag.
Tidigare om åren har jag jobbat där i "kuren" minst en gång
i veckan och då har jag ändå haft mitt vanliga lärarjobb.
Ska tillbaka dit och göra ett pass på söndag igen.
Väl hemma var middagen förberedd och Jari satte igång med grillningen direkt
så det var nästan bara att sätta sig vid dukat bord.
En annan har det bra.
Nu ska jag göra honom sällskap...han har precis hällt
upp en Baileys åt mig och en whiskey till sig själv.
Gott.

1 kommentar:

  1. Ha en bra helg!
    Nån Baileys blir det inte förrän i morgon.
    L jobbar och kommer hem fyra i morgonbitti.Jag dricker "pysvatten" i kväll och starkt i morgon!
    Kram!

    SvaraRadera