lördag 18 juli 2009

En helt vanlig lördag

...vi har inte gjort mycket här hemma idag...
Vi tog iallafall en liten promenad ner till sjön för att kika
om vattnet hade sjunkit undan - och det hade det.
I och för sig låg bryggorna fortfarande lite under vattnet.

När vi kom hem fortsatte vi att vara ute och knalla på gården.

Lill-Tuvan passade på att gå in i brorsans lilla stuga
och kika när han körde bilspel.


Jag har bakat en långpannekaka som jag tänkte bjuda på
när jag har Perfect Home-party i morgon kväll.
Jobbar hela dagen på kiosken först...så jag lär inte hinna
med så mycket innan folket dyker upp i morgon kväll.
Tacos stod på kvällens meny och nu återstår inte mycket
mer än lite tv och godis.

1 kommentar:

  1. Å jag tror du har en sån vagn som jag funderar på att köpa till min minsta. Är du nöjd med den? /Erica
    gikas.blogg.se

    SvaraRadera