torsdag 12 november 2009

Torsdagsparty och nytt golv!

...helgen känns riktigt nära nu...
I dag var det min tur att lämna och hämta lill-Tuvan på dagis.
När jag kom för att hämta henne så sov hon så skönt
så jag fick åka hem en stund.
Hann ta det lilla lugna här hemma och sen bar det av till Fagersta
där jag hade ett Perfect Home-party nu i kväll.
Åkte gamla Norbergsvägen hem och jag ska villigt
erkänna att jag var lite mörkrädd när jag åkte där alldeles
ensam på den smala vägen.
Väl hemma så har vårt golv utanför bastun och badrummet nere i källaren
blivit färdiginlagt.
Så fint.
Apropå sjukdomar - så hade jag bara 9 av 17 barn närvarande
i klassen i dag.
Resten var sjuka.
Hoppas de piggar på sig snart.
Kanske tur att jag tagit influensasprutan...
Sov så gott - det tänker jag göra.

1 kommentar:

  1. Hörde idag att det var ni som köpte huset på Stålgatan..
    Vi var också och kikade på det,men vi trivs ju bäst på landet :-)
    Visst var det fukt i grunden...?Sänkte det priset något?
    Kram

    SvaraRadera