onsdag 18 november 2009

Lilla gumman har ont

...det är synd om vår lilla gumma här hemma...
Hon är jätteröd i stjärten och jag har testat både
blad från Aloe Vera-blomman och puder.
I går hade jag på inotyol-salva (eller vad den heter) men
den gjorde absolut ingen nytta.
Stackars liten.
Nu sover hon iallafall och jag hoppas hon får sova i lugn och ro
utan uppvak.
Timmy är på mönstring i S-holm.
Nyss pratat med honom och det verkar inte lida någon nöd på honom:-)
I morgon är det redan torsdag och då är det mycket på G
kan jag lova.
Nu ska jag och my love fira lill-lördag med lite räkor och tillbehör.
Man måste ta hand om varandra mitt i alla måsten.

4 kommentarer:

  1. Stackars liten med röd stjärt, inte skoj när de får ont.
    hoppas det vänder snart!

    ja man ska nog vara bättre på att ta vara på det lilla och mysa med sina kära!
    ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  2. Vad mysig med lite vardagslyx!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Prova att smörj med jukon salva //Jens

    SvaraRadera
  4. Hoppas att rumpan är hel och fin igen! Men till nästa gång (även om vi inte ska tro att den kommer)bjuder jag på ett gammalt husmorstips för röda små barnrumpor; pudra på potatismjöl Bättre än det mesta faktiskt!
    Kram Lotta

    SvaraRadera