lördag 21 november 2009

Lördag på Mariagården

...lill-Tuvan vaknade rejält tidigt i morse...
Vi försökte att ta det väldigt lugnt, värmde välling, pratade inte
onödigt mycket, bytte blöja - allt i mörkret.
Oh, tänka sig - hon somnade om - och vi med.
Nästa gång vi vaknade var klockan 08.15!!!!!
Då blev det bråttom för Jenny skulle hämta mig kl 9.
Som tur var, så var hon oxå försenad.
Mellan 10 och 15 befann vi oss på Mariagårdens
miljömässa.
Massor av folk och väldigt trevligt.
Sålde en del, bokade partyn och många tog
med sig kataloger därifrån.
Syftet med denna dag var just att visa upp
mina produkter så att folk ska bli intresserade.
Nu har vi precis förberett middagen...
kyckling, potatis + morötter i ugn, sallad med nyinköpt Wernergårdens salladsost.
Ser fram emot att sätta mig vid bordet då jag är jättehungrig.
Ha en härlig lördagskväll.
Det ska jag ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar