fredag 27 november 2009

Inför advent

...första advent närmar sig med stormsteg - på söndag är det dags...
Helgen till ära har jag påbörjat pyntningen inför advent (och jul)
här hemma.
Köksfönstret blev så här (tyvärr gick en lampa sönder i staken - lär
köpa en ny i morgon):



I vårt lilla datarum har vi bytt ut stjärnan som jag satte
upp i går. Giraffen fick vara kvar...och...ja...jag lär
putsa fönstret lite ser jag...:-)



Här nedan är ett av fönstren i vardagsrummet.
Ser rosa ut - men det är faktiskt vinrött.



Den vita stjärnan som satt i vårt datarum i går - hamnade
i vardagsrummet i stället.
Fönstret känns inte färdigt...lär fortsätta i morgon.


1 kommentar:

  1. ann-sofie wåhlander28 november 2009 kl. 21:30

    Hej! Vad fint du har gjort! Jag köpte en sådan där hjärtljusstake för ett tag sedan, men tycker att den lyser så svagt, gör eran det också? Funderar om man kan byta ut de frostade ljusen i den...? Ha det bra!

    SvaraRadera