måndag 30 november 2009

Måndag = VAB på hemmaplan

...denna måndag blev en hemmadag med lill-Tuvan som är sjuk...
Hon fick influensasprutan i torsdags och sen dess har hon
inte varit sig riktigt lik.
Orolig, dålig i magen och gnällig.
I går tog vi tempen och den visade FEBER.
Så i dag är vi hemma och myser.
Det är väl det enda mysiga när hon är sjuk - att hon blir
gosig och vill sitta stilla i famnen.
Det vill hon aldrig annars...har inte tid...
Hoppas att hon piggnar på sig snart...beror det på sprutan
(som vi tror) borde det bli bättre ganska snart.
Jag har ju lite svårt att "bara vara" hemma en längre tid.
Nu ska vi inta soffläge.
Tjohej

1 kommentar:

  1. Hej ! Hoppas du mår bra iaf...jag känner mig så less på ALLT idag. Missade jag nåt skoj tro på Portan i lördags ?!?(ingen risk gissar jag) Men jag skulle gärna varit på julmarknaden vid Kvarnen igår...brukar vara så mysigt !! Kram & ha det så bra

    SvaraRadera