torsdag 25 februari 2010

Virsbobesök

...när man börjat vänja sig med närheten till jobbet känns en resa till Virsbo jättelång...
Jag har så gott som aldrig klagat på att mina resor
till jobbet i Virsbo har varit jobbiga.
Tycker att det har gått fin-fint, trots väder av alla de slag.
I dag, direkt efter jobbet, åkte jag och lill-Tuvan till Anita (i Virsbo).
Oj, vad det kändes långt.
Tänk vad lätt det är att bli bekväm.
Jag är i allafall väldigt glad att jag inte behöver åka
så långt i morgon bitti.
Så nu vet ni det.
(men att åka till Virsbo och hälsa på mina vänner,
tänker jag fortsätta att göra - även om det inte blir varje dag)
I morgon är det fredag och efter det är det dags för sportlov.
Det lär inte bli så mycket lov för min del - flytten nalkas.
Ses

1 kommentar:

  1. Hoppas du får ett skönt sportlov !! Börjar faktiskt sakna Norberg litegrann.. Men i helgen ska vi fira lilla Jennifer som fyller 1 år ! KRAM

    SvaraRadera