torsdag 18 februari 2010

(nästan) Ensam hemma

...jag vet att ni väntar på fler bilder från huset - men ge er till tåls...
Nu har mamma och pappa tagit sig från Mörkret till civilisationen
så i helgen har vi barnvakt och vi ska jobba jobba jobba i huset.
Då ska kameran givetvis få följa med...
tålamod Elaine:-)
För tillfället så har jag slitit mig från tv:n, Jari är i nya huset
och Timmy i garaget.
Slutade jobbet strax före halv fem i dag och då tog jag en
tur till banken.
Därefter hem för att lassa bilen full med kartonger
och så till Avesta tur och retur.
Hem och gjorde mat.
Nattade lill-Tuvan.
Fyllde en tvätt- och diskmaskin.
Mycket nu...


1 kommentar:

  1. Hej !! Har läst din blogg sen jag kom hem i måndags,men har inte haft nåt "fyndigt" att säga.. Känner mig ganska låg som vanligt... KRAM iaf & Trevlig helg på Er

    SvaraRadera