tisdag 16 februari 2010

Tidig tisdag morgon

...klockan är inte mer än kvart i 7 och både jag och lill-Tuvan är pigga...
Timmy och Jari har redan åkt till jobbet.
Jag passade på att duscha nu på morgonen då jag var för
trött i går kväll.
Lill-Tuvan har ätit en flaska välling och kikat på barnprogram.
Nu ritar hon.
Som ni ser är dagen i full karriär redan:-)
Mitt nya jobb är toppen.
Trivs verkligen jättebra med både kollegor, arbetsuppgifter
och de nya barn jag håller på att lära känna.
Vårt nya hus är fortfarande en byggarbetsplats men
mot slutet av veckan kommer några nya bilder.
Jag kan tro att det börjar hända saker då...
Ha en bra dag allesammans.

2 kommentarer:

  1. Ni verkar ha många järn i elden men det blir nog kanon när det blir färdigt. Själv är jag hemma och vab:ar. Kram Anna-panna

    SvaraRadera
  2. Vi var också uppe tidigt kvart i 6.
    Ebba är på dagis nu men William är hemma för han hade en hemsk huvudvärk igår kväll :(
    Stackarn, det var nästan som det skulle va migrän. Undrar om dem kan ha det när dem är så små?
    Tuvis är så go, på dagis när jag ska vinka i fönstret åt Ebba ska hon också va med och vinka och få en kram :)
    Ha en bra dag.
    Kram

    SvaraRadera