fredag 5 februari 2010

Sista dagen på Virsboskolan

...i dag har jag gjort min allra sista dag på Virsboskolan...
Det var en hektisk förmiddag med massor av känslor inblandade.
Känns som om det var en bra avslutning med många snälla ord,
presenter, kramar och fika av olika slag.
Har nu lämnat över mina fina goa elever i ettan till Helena.
Det kommer att gå bra för dem!
Tack så väldigt mycket alla ni som gjorde den här
dagen till ett fint minne.
En av presenterna kom till nytta redan i kväll och det var vinflaskan
som det goa städ- och vaktmästerigänget presentade mig med.
Kvällen började bra med god plockmat och gott vin tillsammans med
Jari, Timmy, lille A och lill-Tuvan.
Att vår lill-Tuva har humör det visste vi redan...
Rätt som det var kastade hon iväg sin lilla plastskål som hon
hade ostkrokar i...som hamnade rakt på Jaris vinglas (mina
fina antika julklappsglas) och vips så låg glaset i två delar
med vin typ överallt.


Hon kan hon - vår lilla tjej.

1 kommentar:

  1. Jag trot att hon har värre humör än vad jag har och då är hon varken rödhårig eller brunögd! Kram Anna-panna. Miss you already!

    SvaraRadera