torsdag 4 februari 2010

Torsdag kväll

...i går glömde jag något jag aldrig brukar göra - nämligen att skriva
ett blogginlägg...
Kanske var det för att tiden inte räckte till.
Det var liksom fullt upp med allt annat.
Bland annat var jag på Salong Hår där det var Öppet hus.
Jag visade PH-produkter och så var Jenny där med
sina fina Meandi-kläder.
Även hennes mamma visade sina fina egentillverkade hjärtan.
Jessica erbjöd Aloe Vera och så var det en annan där (okänd för mig)
som sålde barngrejer.
En trevlig kväll som tog slut alldeles för fort.
Satte i mina svartvita foton i den stora fina ramen (90 cm hög)
som varit tom så länge.
Tyvärr är blixten i vägen...



I dag har jag gjort min näst sista dag på jobbet.
Åkte därifrån till Västerås där jag besökte Nisses
och Hälla.
I snöstorm åkte jag mot Sala där jag levererade PH-varor på
två ställen.
Träffade på herr Älg på vägen hem...
Ja, han dök inte upp framför min bil men väl framför
bilen som låg före mig, som fick tvärnita.
Tur vi slapp titta närmare på honom.
Väl hemma åkte jag och Jari upp till huset.
Det händer grejer där nu.
Mycket snö har fallit i dag och jag tänkte försöka
fånga det på bild.
Blev inte jättebra..men ser man grinden kanske man förstår mängderna.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar