tisdag 8 december 2009

Nytt jobb!

...i går tackade jag ja till en av de två tjänster som jag erbjudits här i Norberg...
I dag berättade jag för barnen i klassen (+ brev hem till föräldrarna)
att jag kommer att sluta på Virsboskolan.
För min del känns det både lyckligt, sorgligt och spännande på samma gång.
Lyckligt för att jag får komma på hemmaplan och arbeta
och dessutom arbeta med det som senast utbildat mig till.
Sorgligt att lämna alla goa barn i klassen.
Sorgligt oxå att lämna mina arbetskamrater - en del har jag arbetat
med i nästan 11 år.
Spännande att bli en del av en ny gemenskap i en ny skola.
Ny miljö - nya ansikten (om än många kända).
Men...nu ska jag njuta av den sista tiden i Virsbo
och verkligen göra det bästa av den tiden som är kvar.

9 kommentarer:

  1. Grattis från oss i Uppsala. Vilket blev det?

    SvaraRadera
  2. oj vad spännande. vad ska du jobba som eller det kanske inte är officiellt än.
    ha det bra. krmar

    SvaraRadera
  3. Kul för dej men mycket tråkigt för oss... Kram Anna HL

    SvaraRadera
  4. Grattis!
    Vad skall du jobba som?

    SvaraRadera
  5. Grattis och Ett stort Lycka till!

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Grattis till nya jobbet!
    Hoppas att du kommer trivas i Norberg!

    Kram Rebecca

    SvaraRadera
  7. Grattis,även om det är blandade känslor... Måste ju vara skönt att slippa åka den där långa biten varje dag ?!? Ha det gott !

    SvaraRadera
  8. Jättekul, jag är så glad för din skull :)¨
    Kram

    SvaraRadera