onsdag 9 december 2009

Mitt nya jobb!

...tack så mycket för alla lyckönskningar vad gäller mitt nya jobb...
Flera var intresserade av vad det är för jobb jag fått.
Jo - jag har fått en specialpedagogtjänst på Källskolan.
Känns toppen!
För övrigt har jag en del av att ta itu med på mitt nuvarande jobb
innan jullovet.
Nästa fredag firar vi in jullovet i kyrkan på förmiddagen
och sen ska jag hem och vila upp mig:-)
Mycket nu...
På måndag morgon lussar vi för förskolan och resten av skolan.
På tisdag lussar vi för alla syskon och föräldrar (fsk-klass+ år 1).
Tisdag, onsdag och torsdag har vi temadagar med
blandade grupper (1:an - 9:an).
I kväll är det BUN-möte...så det lär inte bli något mer skrivet här.
Ses

3 kommentarer:

  1. Vad kul att du fick det!!! Du lät så entusiastisk om det när vi sågs. Kul! Stort grattis!
    kram

    SvaraRadera
  2. vad kul med nya jobbet.
    tack för grattiset i min blogg. Ja jag skulle behöva bli bättre på att tro på mig själv. kanske detta VG kan hjälpa mig på traven i alla fall.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis igen!
    Måste vara kanonskönt att slippa köra.....!

    SvaraRadera