söndag 18 oktober 2009

Vår söndag i bilder

...Lill-Tuvan och lille A vaknade redan halv 7 i morse...
Sen dess har det varit full rulle på alla sätt och vis.
Började vid frukostbordet.
Lill-Tuvan fick greja med det sista i leverpastejsburken.
Snacka om att vara noggrann och inte missa en
enda liten gnutta.

..



Lille A tog sig en smörgås efter gröten.




Därefter fick jag hjälp med bakningen:-)




I eftermiddags kom lill-Tuvans (och Timmys) mormor och morfar
och vi passade på att vara ute lite.
Deras hund Valle var helt vild.







Ännu senare på eftermiddagen dök Marie-Louise, Annelie,
Jenny och Ebba upp.
Kul att träffa dem alla!
Nu är det inte mycket kvar av söndag kväll men
morgondagen är nästan oxå som en helgdag
då jag faktiskt är ledig.
Lill-Tuvan har sin första inskolningsdag i förskolan i morgon.
Så spännande!
Kvällens middag bestod av plankstek.
Finns det något bättre sätt att avsluta helgen på?
Apropå gårkvällens gåbortstund - så hade vi så trevligt.
Tack tack till Tessan som fixat en sån god trerätters.
Oh, tack till övriga oxå för trevligt sällskap.
Ser redan fram emot nästa gång.

1 kommentar:

  1. Härliga bilder !! Jag bröt mina "vita" v. i helgen,men då hade jag hållt upp i 6 v. ! Det är storfrämmande här från USA,det var jobbigt när man insåg att engelskan är riktigt ringrostig...men yes & no gick ju bra iaf *s*.
    Ha det bra önskar 08:an

    SvaraRadera