fredag 23 oktober 2009

Lov!


...det efterlängtade höstlovet är här...
Efter en tidig hemkomst från jobbet åkte jag direkt och handlade
fredagsmaten.
Därefter hem en stund och sedan iväg med lill-Tuvan till
mormor och morfar i Fagersta.
Lillgumman ska sova där i natt.
Gäller att passa på - snart åker de norrut igen.
Julia och Jakob har kommit i dag.
Timmy är på vift med en kompis.
De är på väg upp till Edsbyn(!!!) utav alla ställen.
Hoppas de kör lugnt.
Man är lite orolig som mamma nu när han är ute på vägarna
på egen hand.
Om någon är nyfiken på meningen jag avslutade
gårdagens blogg med...så har jag PERMANENTAT HÅRET I DAG.
Just nu känns det jättejättelockigt men jag
tror faktiskt att jag kommer att gilla detta.
Som jag skrev i går - så är det minst 15 år sen sist.
Ska strax iväg och hämta storkovan (hoppas jag)
från klädbytardagen.
Skänker en tanke till lille A som är sjuk.
Krya på dig lilla gubben!
Ha en bra fredag kväll!

1 kommentar: