torsdag 22 oktober 2009

Jobb, möte, klädbytardag

...i dag har jag hunnit med jobb, klädinlämning och BUN-möte...
Strax efter klockan två rullade jag in i Norberg och
var bara hem en sväng innan jag lämnade iväg
ett par stora kassar med kläder till den klädbytardag som äger rum
i morgon kväll.
För er som inte vet om det - så är det försäljning i en lokal
mitt emot apoteket här i byn.
Tror det är mellan klockan fem och sju.
Köpte glass med mig hem...gott gott
Har även varit på beredningsmöte (BUN) och
det var trevligt och innehållsrikt.
La lill-Tuvan medan Jari fixade lite mer i källaren.
Nu är det snart bara golvbyte kvar.
Grannen O har varit här och kikat så nu
ska vi få mattprover att välja bland.
Nu är det absolut natti natti...hur ska man orka i morgon annars???
Förresten - i morgon ska jag göra något jag inte gjort på
sisådär 15 år...vad det är får ni veta i morgon:-)

1 kommentar:

  1. Jag gissar på förlovning ?!? KRAM & Skååål

    SvaraRadera