fredag 2 oktober 2009

Äntligen helg

...äntligen är helgen här - dock ingen helg i lugnets tecken...
I dag är det full stuga här igen.
Julia, Jakob och lille A är här.
Egentligen skulle Julia ha en övernattningskompis här i natt men
så blev det inte...
Timmy pluggar körkortsteori och de små livar upp stämningen
med att klättra upp på såväl diskbänk som köksbord.
Vi har käkat hemgjord pizza och nu sover de små.
I morgon ska jag upp till Falun, lämna lill-Tuvan hos sin moster,
medan jag tar med mig Madde (som jag är moster till)
och åker vidare till Valbo på lite shopping.
Därefter tillbaka till Falun och hem igen.
På söndag jobbar jag på kiosken då de är på Rättviks marknad.
Avslutar söndagen med ett Perfect Home-party.
Sen är det ungefär bara godnatt kvar av den helgen.
Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar